با ما تماس بگیریدو نظرات خود را برای ما بفرستید....kian.azar@gmail.com برای ایجاد یک دنیای شاد،انسانی ،مرفه و برابر باید همه خواستاران آن تلاش کنند تا ایجاد آن میسر شود،بیایید با هم برای ایجاد آن تلاش و مبارزه کنیم

Thursday, January 10, 2008

مردم قائم شهر در اعتراض به بی توجهی دولت به تامین گاز و نیازمندی های آنها خیابانها را بستند

کمبود گاز و بی توجهی دولت به ساده ترین نیازهای زندگی مردم، زندگی میلیونها نفر در استانهای مختلف کشور را با بحران مواجه کرده است. تعداد زیادی در اثر سرما جانباخته اند، عده بیشماری به انواع بیماری مبتلا شده اند، و تعداد بیشتری با کمبود نان و نفت و وسائل گرمائی و قیمت های چندبرابر مواجه شده اند. حتی بهاي خدمات درماني مانند تزريق آمپول بشدت افزایش یافته است. دراعتراض به این وضعیت، امروز چهارشنبه مردم قائم شهر درمقابل فرمانداری، هلال احمر و اداره گاز این شهر دست به تجمع اعتراضی زده و خیابانهای اطراف را بستند.

توجیهات و بهانه های پوچ مقامات رژیم درمورد کمبود گاز به گوش مردم نمیرود. مردم به درست رژیم را مقصر اصلی اوضاع میدانند. رژیمی که برای هراقدامی در زمینه سرکوب مردم و گسترش مراکز مذهبی و تروریستی، حاضر و آماده است و کمبود بودجه ندارد، برای ساده ترین نیازهای مردم با کمبود بودجه و امکانات مواجه است! در بسیاری از کشورهای دنیا، هوا سردتر و بارش برف بسیار بیشتر از ایران است و نه یک روز راهی بسته میشود نه کسی از سرما میمیرد و نه نان کمیاب میشود. اما در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی، زلزله ای با قدرت کم هزاران نفر را به خاک و خون میکشد، سیل قربانی میگیرد و سرما و برف و یخبندان زندگی میلیونها نفر را مختل میکند و در مقابل، حکومت اسلامی بطور نجومی ابزار سرکوب و زندانها را توسعه میدهد، بیشترین سرمایه را صرف دستگاه تحمیق میکند، و دزدیها و لفت و لیس های مقامات و آقازاده ها و مفتخورهای حاکم سر به میلیاردها دلار در سال میزند. باید وادارشان کرد سرکیسه ها را شل کنند و به مردم پاسخگو باشند.

حزب کمونیست کارگری از مردم میخواهد:
١­ همه جا به شیوه ای سازمانیافته به یاری آسیب دیدگان بشتابند.
٢­ دست به تجمعات اعتراضی بزنند و به دولت فشار آورند که بلافاصله امکانات مختلف گاز و نفت و وسایل گرمائی لازم را تهیه و به رایگان در اختیار مردم قرار دهد.
٣­ بخواهند که بیمارستانها بطور رایگان بیماران را بپذیرند و مداوا و در صورت لزوم بستری کنند.
٤­ سرمایه داران از فرصت استفاده کرده و قیمت اجناسی مانند نان و وسائل گرمائی مورد نیاز مبرم مردم را به قیمت های چند برابر به فروش میرسانند. دولت را باید وادار کرد که این وسائل را به میزان کافی بلافاصله تامین کند و با سوبسید و یا رایگان در اختیار مردم قرار دهد.
٥­ توزیع گاز و نفت و نان و سایر مایحتاج کمیاب و احتکارشده را خود مردم در هر شهر و محله سازمان دهند و تحت کنترل خود درآورند.
٦­ انبار محتکران را مصادره کنند و به شیوه عادلانه در میان خانواده های نیازمند توزیع کنند.
اینها حق مردم است که به ناحق به کنترل دولت و اقلیتی مفتخور درآمده است. باید به این وضع اعتراض کرد و وادارشان کرد فورا همه امکانات را برای تامین فوری نیازهای مردم بسیج کنند و به مردم پاسخگو باشند. این حکومت تنها شایسته مرگ و است و باید گورش را گم کند.
آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
٩ ژانویه ٢٠٠٨، ١٩ دیماه ١٣٨٦

2 comments:

Anonymous said...

با سلام و عرض خسته نباشيد ، وبلاگ هواداران سازمان فداييان ( اقليت ) با درج " مصاحبه راديو دمکراسی شورائی با حسن امیری الیاسی (پدر کیوان الیاسی) درباره ملاقات خانواده ها با دانشجويان دربند " و " مصاحبه با الهام احسنی خواهر نادر احسنی دانشجوی زندانی که هنوز پس از گذشت بيش از پنجاه روز خانواده‌اش از وضعيت وی بی خبرند " به روز شد.

Anonymous said...

با درود به تمامی جوانان مبارز و دانشجویان چپ
باید خود را برای 16 فوریه آماده کنیم ،

قسمتی از فراخوان دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب داخل ایران :
ما، دانشجويان زندانی، خانواده های زندانيان و کل جنبش آزاديخواهی و برابری طلبی امروز بيش از هرزمان ديگری به حمايت های شما محتاج است. فراخوان ٢۲ دسامبر ما برای آزادی دانشجويان زندانی با حمايت های بی نظير شما روبرو شد. ما دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب صميمانه از تلاش های تاکنونی شما سپاسگذاری ميکنيم. آکسيونهای سراسری ٢٨ دسامبر يک پيروزی بزرگ و فراموش نشدنی بود که صدای آزادی خواهان و برابری طلبان ايران را به مردم جهان رساند. اين تلاش و مبارزه اما هنوز کافی نيست. ياران ما، دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب هنوز در شکنجه گاه ها بسر ميبرند، جنبش آزاديخواهی و برابری طلبی هنوز زير فشار دستگاه های امنيتی قرار دارند. اين سرکوب را بايد شکست داد و ما در اين تلاش به ياری شما محتاجيم.
ما به اين مناسبت روز ١٦ فوريه را روز اعتراض سراسری به جمهوری اسلامی برای آزادی همه دانشجويان زندانی اعلام ميکنيم. همه شما را در هر کجا که هستيد فراميخوانيم که در اين روز از هر طريقی که مناسب ميدانيد، خواهان آزادی فوری همه دستگير شدگان و توقف فوری سرکوب آزاديخواهان و برابری طلبان شويد.
آينده از آن ماست!
زنده باد آزادی!
زنده باد برابری!
دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب دانشگاه های سراسر کشور

به فراخوان 16 فوریه دانشجویان داخل پاسخ مثبت می دهید؟

از علی کانطوری خبری نیست