با ما تماس بگیریدو نظرات خود را برای ما بفرستید....kian.azar@gmail.com برای ایجاد یک دنیای شاد،انسانی ،مرفه و برابر باید همه خواستاران آن تلاش کنند تا ایجاد آن میسر شود،بیایید با هم برای ایجاد آن تلاش و مبارزه کنیم

Saturday, October 21, 2006

در ايالت توسکاني ايتاليا٬ روز سي نوامبر روز دفاع از کبرا رحمانپور است

جنبش جهاني دفاع از کبرا رحمانپور گسترش مي يابد
در ايالت توسکاني ايتاليا٬ روز سي نوامبر روز دفاع از کبرا رحمانپور است
٢۰۰۰۰ نامه اعتراضي براي سفارت رژيم در رم ٬
با امضا صدها شهردار و شخصيتهاي فرهنگي و سياسي
وکيل و خانواده کبرا تقاضاي مرخصي براي کبرا کردند

شوراي اياتي توسکاني در آخرين اجلاس خود تصميم گرفت که سي نوامبر امسال را به نام کبرا رحمانپور نامگذاري کند. سي نوامبر روز گراميداشت لغو حکم اعدام و منع شکنجه در اين ايالت است. در سال ١۷۷۶ در اين ايالت که حودمختار بوده٬ حکم اعدام رسما ممنوع و شکنجه ملغي شده است. در روز سي نوامبر هر سال مردم اين ايالت٬ اين روز را جشن گرفته و به دفاع از يک شخصيت و زنداني سياسي و محکوم به اعدام بر ميخيزند. سال گذشته اين ايالت اکبر گنجي را برگزيد و امسال کبرا رحمانپور است که در مرکز توجه ميليونها نفر مردم ساکن اين ايالت است.
قرار است روز سي نوامبر در همه شهرهاي اين ايالت که مرکز آن فلورانس است٬ مراسمها و کنفرانس هايي برگزار شود٬ و در مورد کمپين جهاني نجات کبرا و زندگي و موقعيت محکومين به اعدام در ايران صحبت شود.
در دو هفته گذشته٬ ايتاليا شاهد برگزاري ميتينگها و مراسمهاي متعددي در دفاع از کبرا رحمانپور بود. دو تظاهرات اعتراضي در مقابل سفارت حکومت اسلامي در شهر رم٬ با حضور صدها نفر و همچنين ارسال ٢۰۰۰۰ نامه اعتراضي براي سفارت جمهوري اسلامي در پايتخت ايتاليا٬ از جمله اقدامات گسترده اي بود که توجه هاي زيادي را بخود جلب کرد.
يک راديو در رم٬ هر روز بخشي از وقت خود را به کبرا رحمانپور و کمپين نجات او اختصاص داده و توانسته است مباحث زيادي را روزانه در بين مردم بر عليه اعدام و بر عليه حکومت جانيان در ايران دامن بزند. اين مجموعه فعاليتها باعث شده است که سمپاتي و دفاع گسترده اي از کبرا رحمانپور شده و خواست آزادي فوري او در بين هزاران نفر مطرح شود.
کميته بين المللي عليه اعدام ٬ اقدام شوراي ايالتي توسکاني و مجموعه فعاليتها در کشور ايتاليا را بسيار مهم دانسته و دست همه دست اندرکاران در ايتاليا را به گرمي مي فشارد. ما روز سي نوامبر بهمراه مردم ايالت توسکاني٬ در همه جا براي نجات جان کبرا به خيابان آمده و يکبار ديگر براي آزادي او اقداماتي را در دستور خواهيم گذاشت.

کبرا در وضعيت جسمي و روحي بسيار وخيمي است. اينرا مادر کبرا که هفته گذشته به ملاقات او رفته بود٬ تاکيد ميکند. مادر کبرا ميگويد٬ صورت کبرا کاملا تغيير شکل داده و او از شدت لاغري و دپرسيون قيافه اش تغيير کرده است. بدليل وخامت وضع جسمي و روحي ٬ وکيل و خانواده کبرا تقاضاي مرخصي براي وي کرده اند. و بزودي ممکن است کبرا به مرخصي بيايد.
کمپين نجات کبرا با خواست آزادي کبرا همچنان با قدرت به پيش ميرود. اين کمپين تا روز رهايي کبرا از زندان ادامه حواهد يافت.

کميته بين المللي عليه اعدام
١6 اکتبر ٢۰۰۶
تلفن تماس: ۰۰۴۹١۷۷۵۶۹٢۴١٣
net.adpi.www

No comments: