با ما تماس بگیریدو نظرات خود را برای ما بفرستید....kian.azar@gmail.com برای ایجاد یک دنیای شاد،انسانی ،مرفه و برابر باید همه خواستاران آن تلاش کنند تا ایجاد آن میسر شود،بیایید با هم برای ایجاد آن تلاش و مبارزه کنیم

Sunday, October 22, 2006

کبرا رحمانپور باید آزاد گردد

کبرا رحمانپور باید آزاد گردد
Kobra Rahmanpuor'a özgürlük
تیتر هفته نامه " قیزل بایراق " چاپ ترکیه اینست: کبرا رحمانپور باید آزاد شود

در شماره 38 این هفته نامه که در ترکیه چاپ میشود٬ در مورد میتینگ اعتراضی در اسکی شهر ترکیه بر علیه حکم اعدام کبرا رحمانپور یک مطلب را مشاهده میکنیم.
در این هفته نامه نوشته شده که فعالین حزب کمونیست کارگری بهمراه فعالین کمیته بین المللی علیه اعدام و سازمان آزادی زن وهمچنین سازمانهای ترکیه ای در یک میتینگ مشترک شرکت کردند. از ترکیه سندیکال معلمان٬ نمایندگان سازمانهای SES, EHP, ٬ SDP, EKD, KADER حزب سوسیال دمکرات و همچنین نمایندگان خانه مردم " خلق ایوی" و نمایندگان نهاد Mücadele Birligi و SGD حضور داشتند.
در ادامه مطلب٬ بیوگرافی کبرا رحمانپور نوشته شده و همچنین از دلارا دارابی و شهلا جاهد نیز بعنوان زنانی که به اعدام محکوم شده اند٬ اسم برده شده است. در مطلب مزبور همچنین از محکومیت به اعدام 16 جوان در اهواز صحبت شده و از همگان دعوت شده است که به این احکام ضد انسانی اعتراض کنند.
این مطلب را میتوانید در سایت ملاحظه کنید.
http://www.kizilbayrak.org/2006/sikb.06.38/sayfa_30.html
کمیته بین المللی علیه اعدام مفتخر است که کمپین نجات کبرا چنین ابعاد بین المللی پیدا کرده و باعث ایجاد همکاری و اتحاد عمل بین نهادهای مختلف مدافع حقوق انسانی شده است.
جنبش برای نجات جان کبرا رحمانپور و محکومین به اعدام یک جنبش مهم با ابعادی بین المللی است که از ایتالیا تا ترکیه٬ از استرالیا تا سوید و آلمان و از امریکا تا اردن وپاکستان را در برگرفته است.
این جنبش تا کنون توانسته حکومت جنایتکار اسلامی را به عقب نشینی های وادار کند. چنانچه در هفته گذشته از زبان شاهرودی اعلام شد که باید به افکار عمومی توجه کرد٬ و اکنون سران حکومت زیر این فشارهای سنگین در حال بررسی و تصمیم گیری در مورد این حکم هستند.
کمیته بین المللی علیه اعدام همگان را به گسترش دادن مبارزات خود تا آزادی کبرا رحمانپور فرامیخواند.

کمیته بین المللی علیه اعدام
19 اکتبر 2006
تلفن تماس: 00491775692413
www.adpi.net

No comments: