با ما تماس بگیریدو نظرات خود را برای ما بفرستید....kian.azar@gmail.com برای ایجاد یک دنیای شاد،انسانی ،مرفه و برابر باید همه خواستاران آن تلاش کنند تا ایجاد آن میسر شود،بیایید با هم برای ایجاد آن تلاش و مبارزه کنیم

Thursday, October 26, 2006

میتینگ اعتراضی علیه روز قدس در برلین

میتینگ اعتراضی علیه روز قدس در برلین

مینا احدی یکی از سخنرانان این میتینگ بود
برلین روز شنبه 21 اکتبر٬ شاهد چندین تظاهرات اعتراضی بود. در یکسو اتحادیه های کارگری در اعتراض به بی حقوقی و فقر و بیکاری میتینگ اعتراضی گسترده ای داشتند و در سوی دیگر سازمانهای ضد فاشیست و همچنین فاشیستها و نازیها٬ میتینگهایی در گوشه دیگری از شهر برلین فراخوانده بودند.
سازمانهای اسلامی و تروریستهای اسلامی وابسته به سفارت جمهوری اسلامی نیز٬ فراخوان تظاهرات روز قدس را داده و در مقابل آنها یک ائتلاف بزرگ از حزب سبز و حزب چپ آلمان بهمراه تعدادی از سازمانها و نهادها و شخصیتهای ایرانی و آلمانی٬ به یک میتینگ اعتراضی ضد این حرکت فراحوان داده بودند.
این میتینگ ساعت 11 صبح آغاز شد و در آن سخنرانان مختلفی از نمایندگان احزاب پارلمانی و همچنین چندین نفر از اپوزیسیون حکومت اسلامی نیز سخنرانی کردند.
فعالین جبهه سوم نیز در این حرکت شرکت کردند و مینا احدی در این تظاهرات سخنرانی کرد.

مینا احدی در بخشی از سخنرانی خود چنين گفت:
"من مسول یک کمیته جهانی علیه سنگسار هستم. در مبارزه روزمره ما علیه سنگسار٬ یک واقعیت مداوم تکرار میشود. دولتهای غربی در مماشات با جريانات اسلامي و تروریسم اسلامی٬ سالهای سال است برای قدرت گرفتن و قوام یافتن یک جنبش کثیف٬ ارتجاعی و قرون وسطایی تلاش میکنند. طالبان در افغانستان و جمهوری اسلامی ایران و... دستاورد این همیاری و کمکهاي بوده است که جريانات اسلامي و دولتهاي غربي معمار آن بودند.
دیروز احمدی نژاد در ایران از نابودی اسراییل حرف زد. دلیل اصلی این حرف اینست که حکومت اسلامی در ایران با اعتراض و نفرت اکثريت عظيم مردم روبرو است. بنابر اين اين پيام احمدي نژاد اساسأ به جريانات اسلامي خارج از ايران است. این جنبش کثیف و ارتجاعی راه بقا و دوام و قدرت گیری خود را در این شعارها و در اتحاد جریانات اسلامی در منطقه جستجو میکند. در سوی دیگر در همین هفته رجز خوانی مقامات دولتی اسراییل و امریکا را در مورد حمله نظامی و یا تحريم اقتصادي عليه ایران را شاهد هستیم.
دولت بوش و تروریسم دولتی در آمریکا ٬ میخواهد همان سناریوی سیاهی را که در عراق ایجاد کرده و حتی بدتر از آنرا در ایران ایجاد کند. من در اینجا به نمایندگی از میلیونها نفر در اسراییل و ایران و فلسطین و آلمان و امریکا ٬ صحبت میکنم. میلیونها نفري که به این دو قطب ترور و وحشت نه میگویند. میلیویها نفري که به جبهه سوم تعلق دارند. ما انسانیم و در این قرن و با این درجه از پیشرفت تمدن تصميم گرفته ايم اجازه ندهیم که قطبهای تروریستی جان و هستی و امنیت و آینده ما را نابود کنند.
در جنگ و حملات دولت اسراییل به مردم لبنان و کشتار و نابودی هزاران نفر٬ نه جریانات اسلامی و حماس و حزب الله و جمهوری اسلامی ایران و نه دولت امریکا و سران حکومت اسراییل کسی از معضل فلسطین و مشکلات مردم فلسطین حرفی نمیزد جنگ بر سر خاورمیانه بزرگ و یا اسلامي و دفاع از اسلام و شکست کافران بود. در این واقعه مردم فلسطین و معضل فلسطین قربانیانی بودند که این نیروها آنها را زیر پایشان له میکردند.
پس در این روز و در این میتینگ یکبار دیگر بر علیه دو قطب تروریستی و در دفاع از انسانیت و حقوق انسانی شعار میدهیم و اعلام ميکنيم اين دو قطب ترور و وحشت بايد شرشان از سر مردم کم شود."

از این میتینگ شبکه های خبری متعددی گزارش و خبر تهیه کردند. با مینا احدی در محل یک شبکه تلویزیونی مصاحبه کرد که در روز یکشنبه از تلویزیون پخش شد و همچنین عکس ژیلا هرجابی کادر حزب کمونیست کارگری ایران در روزنامه " برلینر کوریر" در حالیکه بر صورتش شعار نه به تروریسم نوشته بود٬ چاپ شد.
پرچم و آرم جبهه سوم مورد توجه قرار گرفته و عکاسان و خبرنگاران از آن عکس ميگرفتند.


فعالین جبهه سوم - برلین
23 اکتبر 2006

No comments: